22/02/2022
Persbericht: Antwerps communicatiebureau gaat voor de Stad lokale campagnes opzetten
15 februari, Antwerpen – Communicatiebureau met hart voor de KMO Media-Architect heeft met de Stad Antwerpen een overeenkomst om tot en met 2026 lokale communicatiecampagnes op te zetten. [/vc_column_text]
Mediaplanning en –aankoop voor lokale campagnes. Dat is wat KMO-kenner Media-Architect de komende vier jaar mag uitwerken voor de groep Antwerpen.
Zaakvoerder Nickolas Delanghe: “Lokale campagnes, dat is dankzij ons KMO-portfolio wat we door en door kennen en kunnen. Met die ervaring en expertise hebben we ons kunnen onderscheiden. De aparte bedrijven onder de groep kan je als het ware vergelijken met allemaal verschillende KMO’s. We voelen ons dan ook als een vis in het water.”
Impactvol communiceren en community building
Elke dienst die onder de groep valt, kan Media-Architect inschakelen voor een communicatiecampagne. Dat gaat van de politie die nieuwe mensen zoekt, over Borgerrio die bewoners sensibiliseert tot het OCMW die wil informeren over nieuwigheden.
Dat de juiste boodschap op het juiste kanaal grote gevolgen kan hebben, blijkt ook uit deze samenwerking. De aanbesteding die aan de overeenkomst voorafging, werd door de Stad Antwerpen gedeeld in haar maandelijkse nieuwsbrief.
Delanghe: “Dit is de eerste aanbesteding die we meedoen en meteen hadden we een fijn gevoel. Alsof we thuiskwamen. Dat de Stad de komende vier jaar in ons Badhuis zal aanmeren en we samen kunnen zorgen voor de wind in de zeilen van hun communicatie, is een mooie beloning na 6 jaar intensief werk.”
Leuk om weten: het kantoor van deze mediaspecialist huist in een oud Antwerps Badhuis. Een historisch gebouw met een rijke Antwerpse geschiedenis.


Media-Architect is een communicatiebureau in Antwerpen, gespecialiseerd in een geïntegreerde communicatieaanpak voor KMO’s. Opgericht in december 2015, werken er vandaag 9 mensen. En dit met 6 diensten: Creative Lab, Grafische Vormgeving, Mediaplanning, Online Marketing, Productie en Employer Branding.