Sint-Jozefhoeve

Een mix gemaakt om te overtuigen

De Sint-Jozefhoeve dat is een bruisend melkveebedrijf, de perfecte daguitstap voor de kids en een perfecte locatie voor teambuildings en teamcoaching. Maar hoe bereik je elke doelgroep op maat?

Media-Architect vatte de koe bij de horens en kwam op de proppen met een eigen magazine, waar alle troeven van de hoeve werden in uitgespeeld, inclusief leuk bordspel. Formeel en informeel vloeiden naadloos in elkaar over en het op maat gemaakte bordspel, gaf het geheel nog wat extra cachet. In dat bordspel wordt trouwens gerefereerd naar alle activiteiten die op de Sint-Jozefhoeve plaatsvinden.

Het magazine werd aangevuld met professionele fotografie, die perfect de sfeer weergeven en gebruikt werden online en in het eigen magazine. Verder kregen de social mediakanalen een boost en werd er een eigen blog gestart.

Dit alles werd nog aangevuld met een gerichte online campagne en een geinige guerrilla-actie met branded melkflesjes (met verse melk) en fraai vormgegeven melkkratten. Deze werden bij 50 bedrijven op de stoep gezet, tot grote verbazing van de medewerkers in kwestie. Reken maar dat de melk in de smaak viel!