Zowizoo

Een beestachtig communicatieplan

Werken voor de gezelligste dierenzaak van Antwerpen is pure fun. Het communicatieplan vormgeven is dan ook een fijne opdracht. Het bepalen van de communicatiestrategie, het opstellen van het mediaplan en het bepalen van de stijl van communiceren, het waren stuk voor stuk onderwerpen die aan bod kwamen en doorgesproken werden.

Een logo dat weer tot leven komt

Je logo tot leven laten komen als dierenspeciaalzaak? Daar betrek je je klanten bij en natuurlijk dieren!

Een humoristische Facebook campagne laat volgers toe een naam te kiezen voor de diertjes in het logo. Verder werd er vanaf 2019 ook resoluut gekozen voor video. Geanimeerde filmpjes moeten voor de nodige animo zorgen in 2019 en ook alle komende acties zullen door middel van video gecommuniceerd worden.

Om de dieren nog meer tot leven te wekken, wordt er ook gewerkt met echte mascottes. Geregeld zullen deze mascottes in de winkel en op events opduiken. Leuk voor jong en oud!

Een waaier aan kanalen voor een breed bereik

Regionale magazines, radio, kranten, bussen en flyers zijn maar enkele van de communicatiedragers die door Media-Architect worden ingezet om Zowizoo onder de aandacht te brengen en te houden. Ook kranten, een spraakmakende guerrilla-actie, interne flyers en online marketing kregen een plaatsje in de uitgekiende mediamix.