Creative lab

Creative Lab denkt voor jou out-of-the-box.

Een goede kennis van je doelgroep is dan belangrijk. Wie is die doelgroep? Hoeveel heb je er? Waar zitten ze? Welk tools en media gebruiken ze om tot bij jou te komen? We vertrekken vanuit harde data en we bieden een oplossing in print / online / video / events die je doelgroep heel herkenbaar vindt.

Tegelijk kijken we ook naar jouw profiel. Wie ben jij, hoe wil je gepercipieerd worden, waarin onderscheid jij je van de concurrentie? Dat kan voor één campagne, maar evengoed zetten we een heel nieuwe identiteit op poten.

Geïntegreerde strategie

Eenmaal we weten waar we moeten zijn, bepalen we de strategie die de basis vormt van je verdere bedrijfscommunicatie. Een idee dat klopt, zonder losse eindjes en waarbij we spelen met het evenwicht tussen branding en activatie. Ook de samenwerking tussen on- en offline nemen we mee in het verhaal.

Wist je trouwens dat we ook onze eigen Creative Lab ruimte hebben? Daar is het waar we denken, sparren, schrappen en kneden. Telefoons blijven buiten en wij komen er niet uit voor we belangrijke knopen hebben doorgehakt.

Mediakanalen

Strategie gekozen? Dan bepalen en selecteren we de verschillende mediakanalen. Met deze mix moet je boodschap bij je doelgroep landen. Voor optimale kans op landing krijgt je boodschap een design dat perfect is afgestemd op het geselecteerde kanaal, met creativiteit als rode draad.

Zo stonden er voor BMW ineens 100 nieuwe MINI-wagens verspreid op lege parkeerplaatsen of oversteekplaatsen. Of kreeg je op de kerstmarkt een doosje lucifers in handen, gebrand met het logo van een haardenspecialist.

Partnership

Je merk en klantenbestand doen groeien? Dan denk je best vooruit. Een geïntegreerde aanpak gespreid over een aantal jaar maakt van onze samenwerking een echt partnership.