Media(planning)

Mediaplanning, inkoop & advies

Als mediaplanner brengen we samen met jou je doelstellingen, je doelgroep en je boodschap in kaart, voor die ene campagne of op langere termijn. Het resultaat van die oefening gieten we in een uitgewerkt mediaplan, waarbij we per type campagne de juiste mediamix voorstellen. Een nieuw product lanceer je nu eenmaal op een andere manier dan een stockverkoop.

Daarna onderhandelen we de scherpste prijs bij de mediagroepen en -centrales. Als grote aankoper van media krijgen we leuke kortingen, die we met plezier delen. Resultaat behalen staat bij ons centraal, dus evalueren we constant en waar nodig passen we het plan aan op basis van de situatie, het medium en de doelstellingen.

Als je persoonlijke mediaplanner zorgen we voor een volledig uitgewerkte mix en nemen we tijd uit handen die jij kan investeren in je zaak.

Billboard

Meer mobiele mensen betekent meer tijd in de file. Voor een keer is dat goed nieuws, want dan stijgt ook de kans dat je boodschap gezien wordt. Billboard advertising kan het verschil maken voor je campagne. Wat je wil vertellen is dag en nacht aanwezig en krijgt de nodige zichtbaarheid bij voetgangers, fietsers, treinreizigers, automobilisten, etc.

Afhankelijk van je campagnedoel kan je kiezen voor tijdelijke of permanente billboards.

We zijn thuis in outdoor advertising en zorgen voor een match tussen je doelgroep en je boodschap. Creatief wanneer het past en nodig is, maar altijd doeltreffend en in functie van het resultaat.

Radio & TV

Sociale media en het internet mogen dan niet meer weg te denken zijn uit onze maatschappij, radio en tv zijn nog steeds de kanalen waar communicatie raakt en bijblijft. Een goede radiospot of tv-reclame vertel jij toch ook na?

Radio staat garant voor actiegerichte communicatie en valt zowel regionaal als nationaal in te zetten. Zo wordt radioreclame voor elk budget haalbaar en kan je bouwen aan je merk.

Daarnaast kan ook een televisiespot de nodige weerklank geven aan je boodschap en/of bedrijf, zowel nationaal als regionaal. Radio en tv overwegen we altijd wanneer we je mediaplan opstellen.

Heb je trouwens al aan bioscoopreclame gedacht? Een medium waar je heel wat mensen mee kan bereiken tijdens een ontspannend avondje amusement. Wegzappen is hier geen optie en op het cinemascherm komt je verhaal veel krachtiger over.

Bus & tram

Communicatie met impact? Dan is het openbaar vervoer als outdoor medium een goed kanaal. Bepaal de bus- en/of tramlijnen die voor jouw bedrijf interessant zijn en draag je boodschap uit in de brede regio. Of ga net heel lokaal met vb. de kusttram, we adverteren op allemaal.

Kies zelf je periode (wanneer, kort of lang) en hoe groot je je advertentie wil hebben. Zo kan je als KMO exact communiceren conform je plan.

Print

Print is nog altijd een efficiënt kanaal voor een groot bereik en visibiliteit.

Of je print nu inzet om je merk verder te branden, of meer actiegericht te communiceren: met de juiste selectie beelden en formaten boek je mooie resultaten. Denk daarbij aan je eigen magazine, inserts in kranten, week- en maandbladen, magazines, folders, huis-aan-huisbladen …

Dat eigen magazine kan je heel gericht verdelen en draait volledig rond je KMO. Alle aandacht gaat naar wat jij vertelt.

Met elke vorm bereik je een specifiek publiek, wat jou de kans geeft heel gericht binnen te komen bij de mensen. Letterlijk.