SEO

NUMMER 1 RANKING MET ‘GRATIS’ SEO

Natuurlijk wil je dat je website als eerste zoekresultaat verschijnt wanneer je klant of prospect een zoekterm (key word) ingeeft op het internet dat te maken heeft met jouw product of dienst. Met SEO (Search Engine Optimization) marketing gaan we na of de pagina’s van jouw website zo zijn opgebouwd dat ze op het internet goed vindbaar zijn. That’s it.

“The best place to hide a dead body is on page 2 of the Google search results”.

Geef toe, zelf klik je ook nooit door naar de tweede pagina op Google. Door je website technisch en inhoudelijk goed te zetten, optimaliseer je op een natuurlijke (denk: gratis) manier je plek op het web. 

De technische SEO doen we in overleg met je webbouwer. Merken we dat er relevante inhoud (content) ontbreekt, dan vullen we de zoekmachine marketing aan met copy (= tekst geschikt voor het web). Meer weten over content marketing.

Het belang van een goede SEO-strategie

Op de eerste pagina (of plek!) van Google (of een andere zoekmachine) staan als antwoord op een zoekterm zónder budget uit te geven, is het ultieme doel van een goede website optimalisatie. Betalen voor een eerste plek kan uiteraard: SEA is een goede aanvulling op je online marketing strategie. Valt dat budget echter (plots) weg en heb je in tussentijd niet aan je SEO gewerkt, dan zak je gegarandeerd weg. Let’s talk SEO

 

Hét fundament van je digitale marketingstrategie, dat is je website. Niet alleen inhoudelijk, ook technisch is regelmatig checken noodzakelijk. Nog te veel bedrijven laten het beheer ervan hangen. Wil je geen opportuniteiten missen, dan is een regelmatige update nodig. Meer weten over websitebeheer en -ontwikkeling.