Met jarenlange ervaring in de sector en een hele hoop enthousiasme, werken wij steeds aan een mediaplan en design op maat

Wij leggen de link

Een architect creëert, coördineert en innoveert. Kortom: een architect is de onmisbare spil om een project te doen slagen.

Dat is exact wat we doen bij Media-Architect. Ons gemotiveerd en ervaren team denkt strategisch met je mee en construeert vervolgens een overkoepelend mediaplan. Daarbij zorgen we voor de ideale mix, zodat je budget optimaal rendeert. Succesvolle communicatie schept meerwaarde.
Samen met jou tekenen we de lijnen uit, selecteren we de juiste bouwstenen voor je communicatie en gieten we dit in een pakkend mediaplan dat blijft hangen bij je doelgroep.
Van jouw campagne/communicatie een overdonderend succes maken, voor minder doen we het niet.


Nickolas Delanghe

Zaakvoerder, mediaplanner


Kelly De Valk
Event planner

valerie beyers media-architect
Valerie Beyers
Back-Office

lynn hoogte media-architect
Lynn Hooghe
Marketeer

elina slobben media-architect
Elina Slobben
Online Marketing


Annelies Verheyden
Grafische vormgeving

Media-architect

partnership

Wij geloven in stevige partnerships

Stevige partnerships zijn de basis van onze werking. We durven investeren in een langetermijnrelatie en een persoonlijke aanpak, want geen enkel verhaal is hetzelfde en elke klant uniek.
Partnerships kunnen tegen een stootje, zorgen voor vertrouwen en dat mensen boven zichzelf uitstijgen. Geloof ons, dat merk je aan de resultaten van je campagnes.
Niet voor niets bestaat ons logo uit een cirkel. Deze cirkel staat niet alleen voor een stevig partnership, maar omvat ook de vier pijlers die onze manier van werken typeert. Een totaalaanpak voor al je communicatiedoelstellingen!

Analyse

Wie je bent en waar je naartoe wil met je bedrijf of merk is voor ons erg belangrijk. Net door te weten te komen wat je doelstellingen zijn en welke doelgroep je wil bereiken, kunnen wij jou het beste helpen. Alleen een vlotte babbel kan hiervoor zorgen. Daar beginnen we dan ook graag mee.

kennis

Eenmaal we je doelstellingen en de te bereiken doelgroep kennen, kunnen we onze kennis benutten door een mediaplan op maat te maken. We kiezen de verschillende mediakanalen zeer bewust om zo te komen tot een uniek mediaplan.

motivatie

Een gezonde dosis motivatie, langs beide kanten, is een garantie op succes. Deze motivatie houden we hoog door voortdurend te evalueren en in dialoog te gaan met elkaar. Samen gaan we er voor en bouwen we een hecht partnership op. Pas wanneer iedereen een goed gevoel heeft, kunnen we een engagement aangaan op lange termijn.

creativiteit

Een out-of-the-box concept bedenken doen we heel graag als het een meerwaarde biedt aan jouw mediaplan. Gaande van een magazine gemaakt uit roze krantenpapier, tot een beatboxer die je presentatie komt geven.

Jij beslist, wij coördineren

Start ons verhaal

Maak uw afspraak

Eens samenzitten? Aarzel niet en contacteer ons.