BE-Okay

Een stijlvol en betaalbaar interieur voor de jongere doelgroep

  • Creative Lab
  • Online Marketing
  • Productie
  • Mediaplanning

BE-Okay is het dochterbedrijf van Interieur Avenue Gaverzicht, één van de grootste meubelspeciaalzaken in België waar je alles vindt van meubelen tot decoratie. Het doel van BE-Okay is om zich specifiek toe te spitsen op meubels voor een jongere doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan studenten, starters, jonge gezinnen, … Hun slogan “Young Living Concept”, vat dan ook perfect samen waar ze voor staan. Ze willen een dynamische leefomgeving creëren voor jonge mensen.

Daar helpen wij uiteraard graag bij. We ontwikkelden enkele opwindende campagneconcepten om jongeren te inspireren. Bij de ‘Fall in Love’ campagne, inspireerden we de doelgroep om verliefd te worden op alle geweldige woonoplossingen van BE-Okay. Een beetje later lanceerden we in mei de ‘Blij door mei’ campagne, waarbij we hen alle mogelijkheden voor een kersvers interieur toonden. Daarbovenop helpen we bij:

 

  • Campangeconcepten zoals Fall in love (oktober) & Blij door mei met een kersvers interieur (mei)
  • Begeleiding van website go-live met sterke focus op SEO, in 2 talen (Nederlands en Frans)
  • Video & display campagnes op nieuwssites
  • Printadvertenties in regionale bladen
  • SEA en SEO