Best Carwash

Clean communication in every way

  • Creative Lab
  • Mediaplanning
  • Online Marketing
  • Productie
  • Grafisch Ontwerp

Eind 2020 opende Best Carwash officieel zijn deuren en vestigde zich als niet alleen de eerste groene carwash van België, maar ook als een van de grootste. Het succesvol op de kaart zetten van deze ecologische state-of-the-art carwash vereiste een zorgvuldige communicatiestrategie. Bij Media-Architect namen we de leiding en stonden we van begin tot eind klaar om Best Carwash te ondersteunen.

Onze samenwerking begon met een leeg canvas. We werkten aan een volledige branding die consistent werd doorgetrokken, zowel online als offline, in en rondom de carwash. Van een opvallende groene voorgevel tot duidelijke signalisatie in de carwash, elk detail werd zorgvuldig uitgewerkt om ons voor te bereiden op de grote opening. Om Best Carwash een herkenbaar gezicht te geven, bedachten we de mascotte Bestie. Dit vrolijke groene blaadje fladdert door de carwash en biedt nuttige tips en informatie aan bezoekers.

Het bereiken van zowel het lokale publiek in en rond Zaventem als bedrijven met een wagenpark zijn de belangrijkste doelen van Best Carwash. Onze online campagnes en communicatie op sociale mediaplatforms zoals Facebook, Instagram, Linkedin en Google speelden hierbij een cruciale rol. Daarnaast zorgden billboards, een radiocampagne en andere offline communicatiemiddelen voor zichtbaarheid in de straten van Zaventem en omgeving.

 

Dit doen we ook voor hen:

  • Website
  • Gadgets
  • Nieuwsbrieven
  • Radio- en videoscripts
  • Gevelbekleding
  • Geanimeerde visuals voor LED-schermen
  • Volledige branding: logo- en huisstijlontwikkeling
  • Online campagnes op Facebook, Instagram en Google
  • Volledig concept en realisatie van mascotte Bestie 
  • Signalisatie: vormgeving van allerlei panelen in en rond de carwash