Health Mate

On- en offline communicatie om het warm van te krijgen

  • Creative Lab
  • Online Marketing
  • Mediaplanning
  • Grafisch Ontwerp
  • Productie

Health Mate is een referentie op vlak van therapeutische infraroodsauna’s. Dit toonaangevend merk weet zich te onderscheiden door een unieke technologie en 6 onderscheidende USP’s. Het is dus een uniek product om over te communiceren. 

Uit een kick-off werd een duidelijke communicatiestrategie geformuleerd waarin 4 doelgroepen en 6 onderscheidende USP’s werden gedefinieerd. Hier werd ook duidelijk dat het belangrijk was om de slogan “De therapeutische infraroodsauna” goed in de markt te zetten. Het grote doel van de overall strategie? Toewerken naar een nationale Test-Je-Warm campagne om testmomenten te bevorderen.

Na het bepalen van de strategie begon de uitwerking van het basis communicatiemateriaal zoals een brandbook, video’s, een geanimeerd logo, een sonic logo en ander aanvullend POS-materiaal. Met een sterk online plan en een goede offline mix op nationaal niveau als leidraad bouwen we stap voor stap de merkbekendheid binnen België verder op. Ondertussen leggen we ook de basis voor de internationalisering van de communicatie richting Nederland, Frankrijk en Spanje. Dit doen we ook voor hen:

 

  • Video- en radioproductie
  • POS-materiaal
  • Native dossier en videocampagne op nieuwssites
  • Publidossier in Pus Gezond Magazine, nationaal bereik
  • Begeleiding & seo-audit go live nieuwe website