Veranda’s Janssens
Waar on- en offline communicatie samensmelten
- Creative Lab
- Online Marketing
- Mediaplanning
- Grafisch Ontwerp
- Productie
Bij Veranda’s Janssens staat momenteel de 3de generatie Janssens experten aan het roer. Het familiebedrijf is al sinds 1946 gespecialiseerd in het bouwen van veranda’s en terrasoverkappingen en voert ook volledige renovaties uit. Het contentplan van deze Verandabouwer Next Door steunt grotendeels op 5 opendeurweekends die in 2023 een creatieve invulling krijgen onder de noemer ‘WoonDroom-Dagen’. Daarnaast vullen we maandelijks aan met een blog en andere interessante webcontent.
Om consistent te communiceren, werkten we een frisse grafische stijl uit die werd doorgetrokken op alle off- en online kanalen. Op maandelijkse basis ontfermen we ons over het online beheer van de website, de socialemediakanalen en de betaalde campagnes. Dat vullen we aan met een gevarieerd offline mediaplan dat radio, billboards, printads en een native dossier combineert. Om het plaatje compleet te maken nemen we ook enkele productionele zaken op zoals de grafische vormgeving van het lastenboek, verschillende stationary items (offertemap, enveloppen) en projectfotografie. Kort samengevat ontfermen we ons over:
- Online beheer op een mix van kanalen
- SMA, SEO en SEA
- Mediaplanning
- Brandbook
- Bedankkaart & geurkaarsen als after-sales
- Branding van camion & POS in showroom
