Woodtex

‘HOUT COUPURE’ - Communicatie die erin hakt

  • Mediaplanning
  • Productie
  • Copywriting
  • Creative lab
  • Grafisch ontwerp

Woodtex, een houthandel op de Boomsesteenweg (what’s in a name), waaide bij ons in 2018 binnen. Na een grondige analyse van hun communicatie gingen we voor een keep-kill-create aanpak: elementen die goed werkten, hebben we geoptimaliseerd; zaken die niet langer opbrachten, werden afgevoerd en we bedachten nieuwe communicatie-uitingen. 

Offline is Jeroen van Dyck hun radio- en filmstem geworden, kreeg de gevel een heuse makeover en werkten we voor het luik employer branding aan een leuk zomerpakket voor de collega’s en een moeder- en vaderdag cadeau op maat. 

Online voorzien we een nieuwe website, zetten we relevante campagnes op Google en social media op en roepen we initiatieven in het leven zoals een Vloerencarnaval rond de Krokusvakantie en Congé Rénové tijdens het bouwverlof. En dan vergeten we nog:

 

  • Gevelreclame
  • Radioproductie
  • Digitale folders
  • Bus- en printcampagne
  • Foto- en videoproductie
  • Rebranding van de huisstijl
  • Magazine voor medewerkers
  • Inserts in verschillende kranten
  • Sociale media en online adverteren