Woodtex

Ontdek de houten avonturen van Wout & Arnout

  • Mediaplanning
  • Productie
  • Copywriting
  • Creative Lab
  • Grafisch Ontwerp
  • Online Marketing

Woodtex, een houthandel op de Boomsesteenweg (what’s in a name), waaide bij ons in 2018 binnen. We bouwden voor hen een contentplan op rond 3 grote campagnes: Congé Jardiné, Congé Renové en Congé Decoré. Alle informatie omtrent die campagnes brengen we in een WoodNews-special en trekken we door op alle kanalen. Daarnaast zet Woodtex zich elk jaar in voor het behoud van onze bossen voor de toekomst. Dat doen ze onder meer met hun actie voor de De Week van het Bos begin oktober. Via dit initiatief ondersteunen ze een gezond bosbeheer.

Woodtex steunt voor de communicatie niet alleen op ons, maar ook op Wout & Arnout. Dat zijn hun twee mascottes die eigenlijk een verpersoonlijking zijn van zowel de professionele als de particuliere Woodtex-klant. Beide tekenfiguren maken je met plezier wegwijs in alle acties, campagnes en informatie.

In 2023 bouwden we een nagel-nieuwe website inclusief ERP-koppeling, een handige Woodlist functie waarin je makkelijk je boodschappenlijst kan samenstellen en extra veel interessante content. Op maandelijkse basis ontfermen we ons voor deze klant over de online marketing in al zijn facetten. Dat mixen we dan met een sterk offline mediaplan in cinema, radio (met Jeroen van Dyck als stem), print, nieuwssites en out-of-home reclame op bussen. En dan vergeten we nog:

 

  • Gadgets
  • Gevelreclame
  • Radioproductie
  • Digitale folders
  • Bus- en printcampagne
  • Foto- en videoproductie
  • Rebranding van de huisstijl
  • Inserts in verschillende kranten
  • Sociale media en online adverteren